Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΕΟΡΔΑΙΑΣ  ΒΟΥΝΟΤΡΥΠΙΔΟΥ – ΤΣΕΛΙΟΥ ΑΓΓΕΛΑΣ

Σήμερα κατάλαβα καλά  τι σημαίνει  κατεστημένο.
 Σαν πρόεδρος των Τρίτεκνων Εορδαίας πριν από 15 μέρες πήγα στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Πτολεμαϊδας  και ζήτησα την αίθουσα συνεδριάσεων για συνέλευση των Τρίτεκνων για ημέρα Πέμπτη  31/1/2013 και ώρα 5 και 30.
Την έκλεισα και σήμερα το πρωί πήγα να πάρω το κλειδί όπως συμφωνήσαμε. Η αίθουσα όμως είχε δοθεί από λάθος τους όπως μου είπαν . Διαμαρτυρήθηκα καθώς  είχε προηγηθεί ένα τηλεφώνημά  τους  για να με ρωτήσουν τι ώρα θα τελειώσουμε  και αυτό  με έκανε να πιστέψω ότι όλα έγιναν την Πέμπτη το πρωί.  
Αντέδρασα  λέγοντας ότι οι τρίτεκνοι θα μαζευτούμε και δεν θα επιτρέψουμε ούτε και στους άλλους να κάνουν τη συγκέντρωσή τους.  Δεν ήξερα ειλικρινά  πoιοί  είναι αυτοί οι άλλοι.  Δεν τον ρώτησα και δεν μου είπε.  Αλλά  ήμουν τόσο αγανακτισμένη και μίλησα  έτσι.
 Και τότε ο πρόεδρος  με έσπρωξε έξω από το γραφείο του, κλείδωσε την πόρτα και φώναζε «άντε φύγε από δω  ΚΟΤΑ  και να διαμαρτυρηθείς  όπου θέλεις »
Πήγα και εγώ  στο αστυνομικό  τμήμα.  Η συμπεριφορά  των αστυνομικών πρέπει να το πω ήταν άψογη.  Εκεί  μου τηλεφωνεί ο πρόεδρος του εργατικού  κέντρου και μου λέει «Έλα ΑΓΡΙΑ το έλυσα το πρόβλημά σας  έκλεισα την αίθουσα στο Δήμο έλα από δω να τα πούμε...»
Πήγα πάλι από  εκεί  και μεταξύ  άλλων  «βρε ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ είμαι και γω  τρίτεκνος ...»
Έγινα σε ελάχιστη ώρα από  ΚΟΤΑ – ΑΓΡΙΑ- και  ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ
Του εξήγησα ότι  τίποτα από όλα αυτά  δεν είμαι.
‘Οτι το Εργατικό  Κέντρο δεν είναι ιδιοκτησία του.
Ότι και αυτός όπως και εγώ είμαστε απλά εκλεγμένοι και ότι η δύναμη είναι μόνο σε αυτούς που μας ψηφίζουν.
ΛΥΠΑΜΑΙ για αυτή  του τη συμπεριφορά.
ΛΥΠΑΜΑΙ  όμως περισσότερο που έδιωξε τους Τρίτεκνους οικογενειάρχες για να δώσει την αίθουσα, όπως τελικά  έμαθα,  σε ένα κόμμα. Που μάλιστα δεν την είχε κλείσει πριν από μας.

Οι Τρίτεκνοι ομόφωνα  στη συνέλευση, που πραγματοποίηθηκε τελικά στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, καταδίκασαν αυτή  την απαράδεκτη συμπεριφορά  του προέδρου του Εργατικού  Κέντρου  κυρίου Τσιλφίδη .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου